härliga tider

.. Så var man hemma igen. Jag och Tanya klev ut i vårvädret för att ta en promenad och lite mer än 2h senare stog vi på samma ställe som vi träffades. det blev en riktig långkörare, jättehärligt. vi hade tusen saker att prata om, jag hade kunnat strosat på 2h till med den människan alltså. hon är ett orginal! man kan inte säga annat.

När vi kramats och gråtit en liten skvätt över att vi inte kommer ses på väldigt många månader igen gick vi åt varsitt håll. hon gick hem och jag gick till farmor och blev överraskad med middag. nu har jag lessnat en aning på påskmat med lax och allt därtill. men gott var det så nu behöver jag inte bekymra mig om att laga middag.

Nu ska jag åka och hämta min babyboy. mysa hela kvällen och slappa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback