rägger..

wow vilket väder. äntligen har vinden slagit sig till ro!
Jag och Karin satt ute på hennes uteplats ett litet tag och sola näsan medan hon tog en ryk. jag ska försöka få flickebarnet att sluta. efteråt gick vi hem till mig igen och gick husesyn. vi såg en film också som niklas svängde förbi med igår "min första kärlek" inte lika söt/romantisk som jag hade hoppats. mer ljobbig och långdragen. vi pratade om all förlorad tid istället, drack saft (eftersom det är det enda jag har att bjuda på för tillfället) och blev sugna på godis.

Vi tog Karins raggarbil (då snackar vi RAGGARBIL) haha ludd hela taket och koinredning. jag måste knäppa kort på den. går inte att beskriva!

nu ska jag och niklas åka till videoteker och lämna tillbaka filmen, den blir de ikea och inhandlande av fler gardinstänger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback