sweet dreams

Efter ett sjuhelvetes slit och släp är äntligen min säng på plats. Det var riktigt problematiskt att få ner den från övervåningen i huset. Vi hade precis renoverat hallen några dagar innan jag fick ny säng för något år sedan och när vi skulle ta upp den till övervåningen var de så tight med plats att litegrann av färgen från väggarna försvann. Då förstå ni hur dåligt med plats de fanns. Sängen är 1.60 så ni kan nog förstå.

För att vi skulle kunna få ner den idag fick vi montera bort alla räcken i trappen och ändå blev de stora svarta märken på väggarna. Jag fick så dåligt samvete att vi var tvungen att förstöra hallen en gång till bara för att vi skulle flytta sängen. Jag märkte i efterhand att de gick att tvätta bort de svarta märkena från väggen med en fuktig trasa vilker var väldigt tur.

Somsagt, nu står den i alla fall på plats och jag och Niklas ska inviga den inatt hihi.. Jag tror inte det blir några mardrömmar :)

sweet dreams.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback