En varm avslutning på semestern

Men min semester tog inte slut här!
Kvällen när jag och Niklas kom hem slutade sent. klockan halv 2 på natten stog jag i köket och stekte pannkakor som jag och mamma skulle ha på tåget morgonen därpå. hon blev väldigt glatt överraskad! Det blev alltså en riktig snabbvisit hemma. enbart 9h innan det var dags att bege sig igen. den här gången till sköna, varma, Kreta, Almirida.

Vi har haft toppenväder med ca +33 varje dag och +25 i vattnet och det bästa av allt. vi har verkligen bara slappat och haft det skönt. Dagarna har vi spenderat vid poolen. när solen börjat tacka för sig drog vi in solstolarna under några träd och låg och lyssnade på en talbok - snabba cash, jättebra, frammåt 18.00 på eftermiddagarna. Efter de gick vi och duschade och gjorde oss ordning för kvällen och tre rätters middag. Maten var helt enormt god, för att inte tala om efterrätterna. mmm-mm-mmmmums! oftast delade vi på en flaska vin och efter det blev det lite drinkar i poolbaren eller uppe på balkongen.

Ren avkoppling, 100% semester tillsammans med min kära mamma. det kunde inte bli en bättre avslutning på semestern. det här var precis vad vi hade önskat, och bättre än väntat blev det minst sagt. Jag älskar dig mamma ♥

Bilder kommer inom kort..

Kommentarer
Postat av: Maria

Ohoo låter verkligen toppen! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff0232dddf2b32dffea141d 2007-08-23 14:26:50 -->