GRATTIS ÄLSKLING

åter tillbaka i värmen och den mjuka soffan, skönt :)
personalmötet idag blev inställt, lite drygt eftersom jag ställt in mig på det men istället fick jag åka hem till Niklas familj och bli bjuden på middag. det passade sig trots allt ännu bättre hih.. ikväll har vi inte gjort många knop, bara slappat och slöat. ätit gott och slappat i soffan.. nu kikar vi på "Ensam mamma söker.." verkar lite mysigt sådär!

Och nu till dagens bästa, GRATTIS min älskling! som idag fått klara besked om att han fått heltids jobb på Media Markt som kommer att öppna nu i höst! :) jag är SÅ glad för hans skull. han om någon förtjänat verkligen det här. inte nog med det.. Han var in på Brothers idag efter att ha blivit inringd för en intervju på kort varsel och även där var han välkommen att börja jobba nu när de öppnas ute i Birsta. Vilket jävla flyt :) men samtidigt så typiskt.

..samma visa var det för mig! Efter skolan kastas man ut i verkligheten och därtill arbetslösheten. först hade jag inget jobb och oroade mig för framtiden och så vipps, så fick jag inte bara ett jobb utan två, både på Zara och BikBok typiskt, men naturligtvis jättekul!

Nej, åter till "Ensam mamma söker.."
Grattis igen!! ♥

top_730.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback