pannkaksfrukost

Lite pannkaka i magen och dagen är igång.tacka vet jag farmor som alltid vill bjuda på mat. Jag fick 2 matlådor hem igår som hon hade lämnat av hemma hos mor o far. Nog om farmor :) ..trodde att jag slutade 18.00 men tji fick jag när jag läste 19.00 på schemat. det var väl kanske ingen större förlust, ska ju ändå vara tillbaka på jobbet 19.30 för personalmöte menmen. längtar iaf till helgen för då är jag ledig.

Jag slutar 16.00 på fredag och då ska jag och Niklas ta en liten stros på stan innan vi åker hem och hämtar all mat och åker till hans stuga. På fredag blir det räkfrossa och mys, och på lördag är det vår årsdag, r hih. helt otroligt! ..otroligt underbart naturligtvis :) vi kommer att fira hela helgen genom att bara umgås, mysa, äta och dricka gott. det är precis vad vi behöver ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback