torsdag och glödheta plånböcker

Dagen är torsdag. Jag har precis kommit hem från jobb och en runda på stan med Niklas. passar på att blogga medans han är hem och hämtar grejer. han tycker jag är tråkig när jag sitter här och knappar :)

lönebeskedet har landat på min dörrmatta idag. det var verkligen till belåtenhet! det var ju tur det för den kommande månades finns det utgifter så det räcker och blir över men jag ska vara tapper och försöka lägga undan en slant trots allt. idag brände det i plånboken iaf. jag har köpt tre klänningar (hrmm..) alla på jobbet. "du köper ju klänningar hela tiden" - Niklas. sen har jag fyndat lite på Mique också, jag har köpt 5 ljuslyktor, ett tvålfat till tvålen jag fått av Niklas. sen har jag köpt ett sidenband som jag ska ha i midjan på en klänning och iskuber från hemtex. sånna där som man kan använda om och om igen, röda och formade som små jordgubbar :)

Ikväll ska vi se Las Vegas på 5an och "Se upp för dårarna". vi har försökt att se den 3 gånger men alla gånger har filmen laggat. förmodligen för att den varit bränd men idag har vi fått lånat den från videoteket Hemmakväll helt gratis. man ska ha kontakter :) det är bra att Niklas är den spellevink han är ♥ det kommer man långt på!

pics kommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback