trippen till huvudstaden är nära nu

jag måste verkligen börja packa inför resan nu men jag kommer verkligen inte till skott.. jag behöver stryka kläder också, finns inget värre. ååååååååh jag vill åka här ifrån nuuuuuuuuu.. jag och niklas kommer förövrigt att åka samma tåg som carro till sthlm imorgon. kul, vore toppen om vi till och med hamnar i samma vagn.

Nu i helgen väntar massa shopping och en och en annan cider på mysiga uteserveringar. jag har skyhöga förväntningar på hela min semester så jag hoppas att jag slipper bli besviken. jag pratade med mamma och pappa tidigare i alla fall (dom är redan i sthlm) och på lördag vill dom bjuda med mig och niklas på räkfrossa på en båt i stockholms skärgård, hih. det ska bli hur mysigt som helst ♥

ja huvaligen, nu blev jag lite motiverad att packa trots allt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback