En ovälkommen gäst

Varför kan det inte vara nog med skit för idag, låt mig vara!
När jag kommer hem ligger posten över hela hallen, stiligt. Plockar upp skiten och börjar sortera. Mitt i högen ligger ett minst sagt (o)trevligt och (o)roligt brev:

Till alla medlemmar HSB!
Styrelsen har fastställt budgeten för 2008 och i samband med det beslutat om en höjning av månadsavgiften med 2% (ca 70kr FUCK YOU) på alla bostadsrätter..

GAHHHHHHHH! Låt mig vara. jag vill slänga mina pengar på annat! Jag säger bara Tack för att jag har en fantastisk sambo. Med ändå, en höjning är aldrig välkommen. Jag är arg!


Kommentarer
Postat av: alexandra

usch vad tråkigt med höjning.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff02371ddf2b32dffea1a9b 2007-12-06 20:08:15 -->