Feeling sick

God Morgon!
Usch, jag mår inge bra alls. Jag har ont i kroppen, huvudvärk, jätteont i halsen och känner mig allmänt lelös. Så typiskt! Jag hoppas verkligen att jag piggnar på mig under dagen. Ikväll är jag nämligen bjuden på tjejmiddag hemma hos Marie, och imorgon är det ju somsagt det omtalade julbordet med N och hans jobb som jag absolut itne vill missa.

Jag blir oftast eller alltid sjuk vid fel tidpunkt! jag tror att jag har börjat slappna av för att jag snart ska få vara ledig så då passar kroppen på att ge mig en släng av allt möjligt. Inte schysst!

Jag hoppas jag mår bättre ikväll för jag vill verkligen vara med på middagen. Jag har sett fram emot det här i en vecka.

Kommentarer
Postat av: MADELENE LÖFBLAD

uhh =( krya på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff02372ddf2b32dffea1aa7 2007-12-07 09:28:14 -->