hårtrubbel

Nu har jag ätit frukost så att jag är mätt och belåten..
Om en liten stund ska jag hoppa in i duschen och börja göra mig iordning för dagen. Ni som följer min blogg vet är det en herrans massa duschande i mitt liv. Jag önskar att jag kunde tvätta håret varannan eller var tredje dag som frisörer ger som råd men det går inte. Jag har vant håret vid dagligt duschande så det ser så sunkigt ut om jag låter bli.

Någon fler som lider av denna dumma ovana?
Eller någon som har ett litet tips att ge kanske.


Fyfan vad äckligt, jag ryser när jag ser bilden.. uuääck

Kommentarer
Postat av: Anna

Om du börjar tvätta håret kanske var annan dag så vänjer sig håret vid det också :) Jag vet att det är skitsvårt för jag står själv i samma sits, dvs jag tvättar håret varje dag..men grejen är väl den att mitt hår inte precis lider av det, och inte jag heller så jag fortsätter tvätta :) God jul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff02377ddf2b32dffea1b53 2007-12-20 16:37:35 -->