Hejdu

God morgon, God morgon!
Vaknade av att pappa ringde imorse, men det gjorde ingenting för han var så söt och ville bara informera mig om att det var jättehalt ute på vägarna. tack! Det börjar bli lite besvärligt att ta sig in till stan numer faktiskt. Parkeringarna där jag brukar stå har stora snövallar och min lilla pärla är inte alltid så sugen att ta sig an dom. Det bästa vore om jag kunde stå inomhus i ett parkeringsgarage med motorvärmare och hela faderullan men i det ena har min kompis bil blivit stulen OCH N's bror och tre kompisar har blivit knivhotad och fått inbrott i sin bil.. hrm

Nej det känns inte riktigt som ett alternativ.. I det andra (i det här förstnämnda också oroligt nog..) Så kostar det ca: 300-350kr/månaden och då är man tvungen att binda sig för 6 månader vilket jag inte heller är intresserad av. jag vill bara stå där 2-3 månader!

Jaja, vi får se hur det blir, Nu ska jag äta frukost! :)


Kommentarer
Postat av: Karin

Sidan heter posh24.se, du har väl antagligen redan upptäckt den? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff0236fddf2b32dffea1a7d 2007-12-05 09:48:21 -->