Sopping

Heeeeej!
Har ni haft en bra dag? Min dag har varit helt okej. Nu har jag och N precis kommit hem efter en liten shoppingtur på ikea och birsta. Det enda som hamnade i kundvagnen var julgranskulor i lila och silver men vi har ännu ingen julgran haha.. inte heller några julgardiner, eller ljusstakar, eller julstjärnor.. Vi saknar allt utom den lilla bagattellen julgranskulor alltså.. ja herregud :)

OJOJ vad många kommentarer. Jag ska lägga näsan i blöt och besvara så många jag bara hinner ;) sen ska ni få se lite bilder från dagens lilla inköp!

Kommentarer
Postat av: alexandra

annars kan ni ju hänga julgranskulorna på väggen och rita en gran med blyerts ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff0236dddf2b32dffea1a53 2007-12-03 21:11:25 -->