accessoaransvarig

Idag måste jag väl ändå tagit det avgörande klivet in i vuxenvärlden. jag har nämligen fått nycklarna till min lägenhet och betalat min första hyra. det här är ett halelulja moment. Jag, mami & papi var ner i lägenheten tidigare idag och började riva lös lite tapeter. nu blir det renovering de kommande veckorna och jag ser fram emot det så mycket. det ska bli så skoj att få göra iordning mitt hem i egna färger.

Inte nog med det. idag blev jag utsedd till accessoaransvarig för vår damavdelning på Zara och det är jag jätteglad för. jag får inte mer lön för det men det är mitt egna ansvarsområde och det känns kul och spännande. jag är galen i allt som heter väskor så det här ansvaret kommer nog passa mig som handen i handsken. entusiasmen finns i alla fall hih..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback