färgade linser


Jag ska beställa bruna linser. jag har velat gjort det så länge så nu är det dags. jag tänkte skicka efter från fargadeliner.com jag hoppas dom håller måttet. jag vill beställa ett par klarblå också men jag vet inte ens om jag har teknik nog att få in skiten i ögat haha. den gången (den enda) jag provade gick det inte alls. jag behöver nog assistans för att få in dom korrekt. jag borde gå och göra en syntest hos optikern i vilket fall som helst då kanske jag kan be att få prova en lins i samma veva. ja så får det bli.

199kr för ett par månadslinser. det är väl ett helt okej pris? har ingen erfarenhet av sånt här..

lins

Kommentarer
Postat av: Anonym

det finns ju billigare, köper mina från 139 :-, kolla på t ex lenson, lensway

2007-03-03 @ 15:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff02324ddf2b32dffea1323 2007-03-03 15:46:36 -->