bilder säger mer än tusen ord

Jag vill dela med mig av lite mysiga sommarbilder från Niklas stuga ute på Åstön nu i veckan.


        promenad                       älskar, älskar inte, älskar                             fjärilen

 secondhand fynd                   mys i regnet             blåbärs-plock

      kärlek                  min firre           niklas firre

Vi har haft två jättemysiga dagar på åstön. vi var lediga onsdag och torsdag så redan på tisdagkväll tog vi min lilla pärla och brumma iväg. Det var jättefint väder på onsdag förmiddag så då passade vi på att gå en promenad. vi hittade jättemycket blåbär som vi smaska på och jag kutade runt som en liten tok för att få ett fint kort på en fjäril och efter mycket spring fick jag mitt kort :)

Frammåt eftermiddagen och kvällen när det började mulna på gav vi oss i väg med båten. jag tog med mitt paraply i beredskap vilket var vääldigt bra. det var hur mysigt som helst när vi satt där under paraplyet med varsitt metspö. det är verkligen inte min grej att fiska men gud va kul vi hade. niklas fick 10 fiskar och jag fick 8 (men jag fick i alla fall den största, hih) jag knäppte bildbevis på att vi faktiskt fick napp.. lillen är Niklas haha! det var han som fick stå både för att trä på masken och ta bort dom från kroken. jag skulle ALDRIG få för mig att ta i dom. uh :)

På vägen hem svängde vi förbi second hand butiken i timrå och jag hittade mig en mkt söt vit väska. den ropade mitt namn så jag såg det som min plikt att köpa den. ynka 20 rikstaler, snacka om fynd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback