gatufest dag. 1

tanden smärtar fortfarande så nu har jag precis ätit stuvade makaroner.. jag kan bara äta sånt som inte har något tuggmotstånd :/ kul. stog i langoskön i 20min igår med tjejerna men insåg att jag aldrig skulle kunna äta någon. menmen, utöver att jag inte fick någon langos var kvällen TOPPEN! jag hade jättekul.

Det blev middag och dryck hemma hos carro. vi åt goda kycklingfiléer och en god sallad till. vi satt och pratade om ALLT, framtid och det som redan varit. det var jättemysigt att få bli sådär mysigt nostalgisk vi har trots allt upplevt mycket ihop.

när vinet var uppdrucket hämtade carro en plastbytta och mixern åkte fram så blev det en godrink me melonvodka, frustajordgubbar och halloncider.. sjukt gott blev det. sen bar det iväg ner på stan och där var stämningen på topp.

jättebra kväll me trevliga människor. ikväll blir de rajraj igen, förstår inte hur jag ska kunna komma levande till jobbet imorgon puh.. återstår att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback