tandläkarskräck

Gatufesten är här! Jag och mina tjejer, två av pojkarna också, inte att förglömma, invigde detta med mys i daltons öltält idag med mat och dryck. nynna med i kareoken och hade det riktigt trevlgt. älskar stämningen på stan när det händer grejer, det blir sån glädje och gemenskap.

Tråkigt nog för mig har jag en sån jävulsk tandvärk. igår när jag skulle somna låg jag med gråten i halsen och bara stirra upp i taket tills värktabletten som jag fått av niklas skulle börja värka.. tids nog gjorde den sitt jobb och jag kunde sova några timmar.. vaknade trots allt med smärta igen och fick med en gång börja knapra piller. Det blev bara en cider för mig ikväll för jag insåg snabbt att jag behövde ta tabletter för att få en fridfull natt. nu har jag precis tagit ngt starkt som pappa fick när han operera bort en visdomstand så om inte det här hjälper gör nog ingenting det..

Har fått en akuttid hos tandis Svante imorgon klockan 1. alla som känner mig vet att jag är dödens rädd för tandläkaren så snälla, önska mig lycka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback