barnkalas med saft o kaka

nu nalkas det barnkalas.. kusin Alex fyller år så vi ska dit o uppvakta honom nu. min lägenhet behöver städas när jag kommer hem sedan. det är helt sanslöst vad snabbt det blir dammigt! jag har föresten blivit sugen att skaffa en lite kissemiss också. det skulle göra lägenheten dubbelt så dammig och stökig men ändå.. vore mys!

Jag ska börja leta frenetiskt efter lägenheter här i Korsta nu också.. INTE till mig själv utan till Carro som är lite sugen på att flytta till min hood. om det dyker upp ngt bra är det nog inte omöjligt att hon klipper till. jag blev jätteglad när hon ringde tidigare idag och berätta att hon var sugen på att flytta hit. jag håller alla tummar, vore huur kul som helst.


image62
Jag och min bästaste carro..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback