huvudvärk, tandvärk, förkylning, hosta.. ja listan kan göras lång

Det vore ju onödigt att bli frisk.. så idag har jag pepprat på med huvudvärk och tandvärk också! Jag är så less på den här skiten, skulle kunna betala dyra pengar för att få bli frisk. jag har inte ens fler huskurer att prova på

På jobbet rekommenderades det blåbär!? hm.. "jaha, på grund av vitaminerna?" undra jag.. "nej på grund av antioxidanterna" här har vi nån som studerat naturlära med överkurs. jag försökte bli frisk med hjälp av en grillat kött, färskpotatis, beasås och smörstekta champinjoner, det gjorde gott för magen åtminstone.

Ikväll ska jag och niklas slappa järnet, gosa i soffan med en bra film kanske samt åka på ica och köpa snacks (har alltid hatat ordet snacks men det passade fint i min mening, farmor elin maria säger förövrigt snacks) sen vill jag sova tiiiidigt och mycket. jag ska trots allt upp och jobba även imorgon trots att det bara är 5 timmar. 5 lugna timmar brukar vara vad söndagar har att erbjuda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback