jobbet, here i come

snörvel snörvel..
idag mår jag åtminstone bättre igår. idag är jag alltså inte längre döende, ungefär så känns det. en rätt jämförbar jämförelse. idag ska jag då jobba, hur nu det ska gå. Jag ska jobba tillbaka tid till Sofia som tog mitt pass på student torsdagen - söt du! synd bara (för mig) att det är idag av alla årets dagar som det är dags att jobba tillbaka eftersom jag är sjuk. de var dåligt med folk ocksåså jag kände inte att jag hade mage att vara hemma. återstår att se om jag blir kvar hela dagen.

fick ett desperat sms av Emma igår också där det stog: Du måste jobba imorgon, annars dör jag! klockan 1 på natten förövrigt! svarade fort eftersom jag trodde att det hade hänt något men det var bara Kim-abstinensen som tog över för hon ringde upp också surra vi ett litet tag.

Idag ska jag kånka med mig massa påsar till jobbet med tjejernas sexleksaker för nu har härligheterna kommit ;) då blir dom glada dom små liven..

Borsta tänderna, på med arbetsbyxorna, bilnycklar och körkort sen bär det iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback