sjuuuk!!

SJUK!
När jag vaknade i morse, efter en relativt sömlös och aggresiv natt mådde jag ännu sämre än igår. jag skällde på Niklas mitt i natten för att det var för varmt, stökade, bökade och hade mig. jag har sagt det tidigare men det tåls att sägas igen, jag förstår inte hur karln orkar med mig och mitt humör. jag hade bett mig dra åt helvete för länge sen. det är tyvärr så illa..

Väl på jobbet blev det inte bättre precis. lagomt till lunch tog jag mitt pick o pack och åkte hem. Jag märkte precis att jag bara har en toapappersrulla kvar och den kommer jag säkert snyta upp idag. jag som aldrig är sjuk. inte förrän jag började jobba iaf. då var jag minsan frisk som en nötkärna!

Idag är en dag i historien. jag/mamma tankade nämligen min bil. det var första gången sedan 11maj som vi tankade full tank. fatta vilken pärla jag äger! jag har kört nästan varje dag i en månads tid och bilen har bara dragit en enda full tank. behöver jag fortsätta berätta hur mycket jag ÄLSKAR den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback