stora tuttar och ännu mer jobb

Jag är så fruktansvärt trött i både fötter och nacke (inkl. allt däremellan) efter min arbetsdag på 11.5h. dagen började i alla fall bra, det var ödet som ville mig gott. när jag kom fram till parkeringsatomaten för att köpa min biljett hände det oväntade!! det var någon som redan hade lagt i en tia och gått därifrån. det var bara att trycka på knappen och gå därifrån med sin fina biljett.

på jobbet imorse fick vi fruskost. rostade mackor och yoggi mm. medans vi lyssnade på en larmgubbe som informerade oss vad som händer vid stöld etc. det var bra att få en genomgång, nu vet man en smula mer än ingenting i alla fall. fan tar den som snattar av mig.

jobb jobb jobb ända fram till 19.30 jag hann iaf med en lunch med kate så det var mysigt. vi åt sallad på det nya stället cream eller vad det nu heter.. nja, var väl inte mysigaste stället precis.

nu ska jag fortsätta att se på girls at the playboymansion och avundas carro (som inte bara var på skansen..) som även var på Bingo Rimérs födelsedagsfest igårkväll FAN!!!!!!!!!! vilken lyckans ost. jag älskar ju sånt där haha.. önskar jag var med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback