time to sleep

Efter en dag med mycket intryck kommer jag nog att somna som en stock. jag har dessutom fått upp en fläkt i sovrummet så nu behöver jag inte bekymra mig om värmen heller. Niklas kom hit o såg på tv o gosa lite ikväll men nu är det ensamt här bredvid mig. vi satsar på helgen istället och sover på varsitt håll nu de sista arbetsdagarna innan vår sk. "minisemester" EFTERLÄNGTAD

Imorgon efter stängning har vi tydligen personalmöte. känns nog mer som ett krismöte men det återstår att se. jag ska inte uttala mig i förväg. vet inte om jag kommer ha orken att yttra mig imorgon heller. vi får se vad som tas upp och vad som blir relevant. någon lösning eller ngt klokt hoppas jag att vi kommer fram till i alla fall..

sovsött, för det ska jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback