boxer in my ass

Hur kul är det att ligga hemma och vara sjuk när man till sin förvåning märker att ALLA ROLIGA KANALER ÄR BORTA! jag kan berätta att då är det inte kul alls.. döden rättare sagt. hur ska jag nu får dagens alla timmar att gå?

booooooring.

det är så typiskt att detta händer. det händer bara för att pappa rest till london. det blir alltid nått litet kaos med de elektroniska prylarna när karln i huset åker iväg i vår familj. jag ska få låna Niklas boxerkort idag i alla fall men jag vet inte om det gör någon skillnad. man kan bara hoppas.

idag är det avgörande om jag ska kunna jobba imorgon eller inte. jag vet inte än, har inte hunnit känna efter. vet bara att jag inte är helt kry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback