...

Just idag kan jag inte komma på någonting i livet är som roligt. antar att jag hamnat i en svacka, en depression som inte vill ge sig av. jag ser inget ljus i att vara mig själv. hur ser min framtid ut? har jag någon sådan över huvudaget? kommer jag alltid bara att lalla på? blir det inte bättre än så här?

jag står kvar och stampar på samma ställe dag ut och dag in. jag gör aldrig någonting roligt. jag bara lever mitt sunkiga liv och mår sämre och sämre. jag vill inte leva det livet jag lever. jag vill ha kul. jag vill vara lycklig. jag vill inte le för att folk vill se mig le. jag vill le för att jag är glad inombords. idag kan jag inte påstå att jag är det.

alltid är jag den där glada tjejen. men innerst inne då?
jag vet inte..

jag vet ingenting längre. och det jag vet tvivlar jag på.

Kommentarer
Postat av: Elin

du vet alltid att jag älskar dej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff02326ddf2b32dffea1359 2007-03-12 20:51:06 -->