ett steg närmare

Dagen till ära är jag  ett steg närmare i mitt renoverings projekt. idag har jag nämligen köpt jättefint parkettgolv i bok (ljust och fräscht) och tapeter till hallen. maskeringtejp, färg till fönster och tak samt en massa tillbehör som behövs för att kunna fixa iordning allt. det blir ju en hel oändlighet med "skräp" saker som man inte tänkt på från första början. när man ska tapetsera krävs det ju att man slipar, spacklar, limmar etc. så busenkelt är de tammetusan inte.

efter stor inhandling åkte jag och Niklas hem till min farmor och åt god mat i alla fall. köttfärsbiffar och stuvade makaroner ala farmor Elin slår det allra mest. gott att dö för, jag lovar! nu har vi precis kommit hem. helt utmattade efter all mat. nu ska vi krypa ner i sängen och se på tv och gosa resten av kvällen..

parkettf?rg
 

Kommentarer
Postat av: Elin

hälsa Elin Maria ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff02325ddf2b32dffea134b 2007-03-07 16:06:57 -->