lock i örat

jag har haft lock i vänster öra hela dagen. det gör mig helt tookig. det känns som att allt jag säger är nedskruvad volym på en radio. jag hör knappt mig själv. det skrämmer och bevärar mig. hur ska jag bli av med det. jag har provat med nässpray, gäspa, hålla för näsan och blåsa, ja ALLT. inget funkar

SUCK

jag har sett två filmer idag.. Livet från den ljusa sidan  som visade sig vara över 2h lång. lite småmysig berättelse. den andra filmen jag såg var Alpha Dog med Justin Timberlake. har aldrig hört så många svordomar i en och samma film. den var sådär men den fick i alla fall mig att fälla en tår på slutet.

Filmen som toppar min Top Tre liata över senast sedda filmer är i allafall Gridiron Gang. en sann historia och riktigt bra film som jag, niklas, mams och paps såg igår.

Kommentarer
Postat av: Anonym

samma här,med denskillnaden att jag har haft lock för örat med nedsatt hörsel 1 vecka.Jag har gjort det man inte får, petat med en hårnål med ringa resultat.Nu går jag till vårdcentralen men där är ju strejk.Får gå till apoteket och köpa revaxör. hej he,

2008-04-21 @ 09:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff02326ddf2b32dffea135f 2008-04-21 09:27:16 -->