mary kay

mary kaymay kay2
Ikväll har mamma haft sminkparty för några väninnor hemma hos oss. det var jättetrevligt! jag joinade damerna jag också för jag tycker det är så roligt. jag var själv på ett likadant "party" för några månader sedan och jag fullkomligt älskar produkterna.
visst är dom dyra - men prisvärda!

Annelie som var hemma hos oss tjatar och gnatar om att jag själv borde börja sälja
Mary Kay och det känns inte helt uteslutet. jag skulle nog gilla det tror jag. jag älskar allt som har med smink att göra så jag skulle se det som en rolig hobby. att man dessutom kan tjäna stor pengar om man blir skicklig gör inte saken sämre. jag sak tänka över saken och gå igenom almenackan för att se hur mycket tid jag egentligen har till min fritid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback