sjukast i hela världen.. mmmm

när ska jag slippa den här skiten. det är så typiskt! jag är i vanliga fall ALDRIG sjuk men när jag väl trillar dit är jag mer död än levande. kan dela med mig av lite smaskigheter som att jag fyllt en hel papperskorg med snorpapper. jag har sån jävla hosta så det värker i hela bröstet på mig. det här kallar jag plågsamt!

idag har jag föresten namnsdag. det är ju Kim dagen :) jag har fått frukost på säng av mammis och ett grattis-sms från min pojkväns mamma, cuute.. dagen i ära ska jag ligga utmattad i soffan och plöja filmer precis som igår. det är makalöst vad mycket skit som visas på vardagar. tacka vet jag att pappa alltid har dom senaste filmern hemma.

mamma ska ha kräftskiva ikväll och jag är inte riktigt i tillstånd att joina. så trist, jag älskar kräftor. istället får jag ligga uppe på mitt rum och trösta mig med pappersrullen tror jag. det är ingen idé att någon mänsklig själ kommer i närheten av mig för jag skulle våga tro att det är hög smittfaktor. det vet jag eftersom jag blivit smittad av mamma som var sängliggande förra veckan

nu blir det film.
puss & hej

sjuk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback