svinviktigt inlägg.. läs noga

Jag skulle vilja skriva ett smaskigt inlägg nu, men jag har inte så mycket smaskigt att dela med mig av.. damn! idag ska jag i alla fall vara med niklas. det kanske inte är så roligt för er att veta men gud vad roligt för mig :)

jag är fortfarande sjuk. jag känner mig i alla fall på bättringsvägen. jag har inte varit så här frisk i kroppen, sprallig lixom, sen jag blev sjuk. och med sprallig menar jag att jag nu orkar röra mig fritt i huset utan att bli helt yr. jag ska köra låg profil i allafall.. fortsätta mitt filmplöjande men idag tillsammans med niklas. ska ta mina tabletter flitigt också. vill inte vara ifrån jobbet mer. jag hoppas jag kan gå på fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback