Benlös

Nu har jag precis suttit och pratat lite med P, min chef i telefon! Stackarn har opererat knät och vaknat upp med en ställning runt hela benet (jag fick mms och det var ingen vacker syn). Hon är hemma hos sin syster i sthlm och hade tråkigt så hon bad mig ringa. Vi snackade på om allt möjligt och jag började tänka efter hur galet mycket man faktiskt rör benen utan att tänka på det. Utan ben är man ju för fan handikappad!

Själv ligger jag i en halvrisig ställing i soffan just nu med benen böjda i nån konstig vinkel. själv sitter hon väl så gott som rakt upp och ner eftersom hon inte har möjlighet att röra benet! Det kommer att kännas på jobbet att hon är borta men huvudsaken är ju trots allt att hon läker ihop fint så hon kan komma tillbaka med all den energi hon alltid har!

Krya på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback