Det här är kärlek, tro mig

ÅHHHHHHHHHHH!!!!!!! TANYA ÄR DET SANT ATT DU LÄSER MIN LILLA BLOGG!!
Det här var ju lätt dagens höjdpunkt nummer två (Ja, N's kalas var faktiskt också kul) jag trodde inte mina ögon när jag såg din kommentar. Tycker du att jag sköter mig exemplariskt? Jag vill ju att du ska vara stolt över mig

Jag ska göra en lång historia kort när jag introducerar min vän. Tanya kom in i mitt liv i 4:e klass och sedan dess har vi både skrattat och gråtit många gånger tillsammans. Hon är en av mina absolut bästa vänner! Just nu har hon lämnat mig för att kasta sig in i Barcelonas modevärd samt lite studier. Hon lever sitt liv i ett sk rymdskepp (jag ska åka och ta reda på vad detta rymskepp i själva verket kan tänkas vara när jag åker och hälsar på till våren) och trivs uppenbarligen som fisken i vattnet vilket glädjer mitt lilla flickehjärta!

Jag önskar att du inte befann dig på flera mils avstånd från mig lille vän, men när jag vet att du har det bra känns det i alla fall lite bättre.

Du vet väl om att jag önskar mig dig i julklapp? ♥ Så banne dig om du inte ser till att höra av dig samma dag som du sätter ner din nätta fot på midlandas flygplats! Förresten tänker jag skicka julkort till din familj! tror du dom blir glada då? :)

Puss på dig snärrtan! Du är allt och lite till för mig ♥


Kommentarer
Postat av: jonna

Min kompisar har inte fattat det där med blogg än.. kul att nåns har det =P hehe Nice pics by the way =)

Postat av: tanya

Oh kimsol=) Klart jag är stolt över dej, det vet du! jag hoppas att niclkas dag blir underbar imorgon, det tror jag helt säkert med dej i spakarna, hehehe! Love and a kiss

2007-11-12 @ 23:37:57
Postat av: Anonym

Jo föresten så har jag skickat två mail till dej, har sett dom?? heheh näe nu måste jag plugga=) PUSS

2007-11-12 @ 23:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff0235dddf2b32dffea185f 2007-11-11 23:35:13 <![CDATA[Det här är kärlek, tro mig]]> /2007/november/det-har-ar-karlek-tro-mig.html
199128;4ff0235dddf2b32dffea185f 2007-11-12 23:37:57
<![CDATA[Det här är kärlek, tro mig]]> /2007/november/det-har-ar-karlek-tro-mig.html
199128;4ff0235dddf2b32dffea185f 2007-11-12 23:39:00
-->