Morgondagen

Nu tänker jag och N gosa ner oss i soffan och se Greys Anatomy innan vi hämtar upp den sista tvätten. Det känns underbart att ha gjort lite nytta så här på kvällskvisten. Nu har man åtminstone inte tvätten som flåsar en i nacken imorgon.

Imorgon ska jag träffa Elin vid halv 5 för en tripp på stan eller på ngt fik. Sen ringde pappa tidigare idag och ville bjuda mig på middag inne i stan imorgon som en far-dotter grej eftersom både mami och N jobbar. Det ska bli kul, Jag ser fram emot det! Vi har inte bestämt var vi ska käka än men det ska bli roligt..

Nej nu börjar Greys igen.. bye

Kommentarer
Postat av: theonlymee

kul med far-dotter grej. :D ha det bra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff02366ddf2b32dffea19e1 2007-11-28 21:28:55 -->