Otur

Jag måste ju nästan skratta åt mig själv. Jag känner mig totalt otursförföljd idag! Nu har jag suttit och ätit godis och en fläskig macka till frukost! Jag ska börja mitt nya liv nån annan dag.. Måndagar brukar ju vara ångestframkallande och bra! Då är det dessutom bara en vecka kvar tills vi ska på julgalan med jobbet och det kom jag kom på NU! Trodde det var mer tid att trimma, men icke!

I vilket fall.. Jag har ju berättat om
mobilinsidenten, alltså att den blev glömd i bilen igårkväll. Inte nog med det, jag har även ställt in timern till motor/kupévärmaren en halvtimme fel. Det innebär att jag kommer att få åka till jobbet i en kall bil brrrrrr.. Om jag ska gnälla lite extra har jag ingen matlåda till lunchen heller. Jag som redan har slängt galet mkt pengar på lunch den här månaden! yeye.. Haha, tycker ni om mig i alla fall trots mitt gnäll!? :)

Nu blir det make up och sen drar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback