Saturday night live

Det är först NU, så här sen på dygnet som jag känner att jag har varknat upp ur min dvala.

Gårdagen var helt underbart rolig.. Jag kom hem från jobbet vid 17.30 och en timme senare kommer Marie och Sara hit med dunder och brak. Sara hade gjort Enchiladas, allt var färdigt för att köras in i ugnen och Marie däremot hade gjort världens smarrigaste efterrätt. Någon form av fryst cheesecake på digestivebotten och till det här åt vi smält choklad och frusta bär. Själv bidrog jag med en grekisk sallad och husrum haha.. Allt var helt galet gott, vi åt och åt och åt så vi knappt kunde dricka.. Men tids nog kunde alkoholen börja flöda! Vi drack piggelin drinkar, cosmopolitan och helt vanliga busgroggar.. *sluuurrrp*

Vid 9-tiden kom Kakan också förbi och jag bjöd på några drinkar. Partystämning var på topp! frammåt 00.15 fick vi skjuts av kakans pojkvän ner på stan och då var kvällen i full gång. Vi grundade med lite cider på svenssons där vi hitta min kära arbetskamrater.. Vidare på stadshuset för att dansa fram till 03.00 när det stängde..

04.00 imorse satt jag och min gobit i köket, jag åt cheesecake och han åt grekisk sallad och chips. När vi var mätta och belåtna gick vi och la oss och och vaknade idag kl 13.30 dagen har gått som i slow motion och tur är väl det för jag skulle inte hinna med ett annat annat tempo!

Tack för en toppenkväll brudar ♥


Marie & jag, bild från tidigare i veckan

Kommentarer
Postat av: Anna

Jo, nog har dom ett fördelaktigt erbjudande men det är som du säger.. Det är inte lika lätt där på tjejsajten. Och blogg är ju som ett andra hem juu! ;)

Postat av: theonlymee

fin bild. :)

2007-11-19 @ 19:36:46
URL: http://theonlymee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff02360ddf2b32dffea18ed 2007-11-18 23:05:30 <![CDATA[Saturday night live]]> /2007/november/saturday-night-live.html http://theonlymee.blogg.se
199128;4ff02360ddf2b32dffea18ed 2007-11-19 19:36:46
-->