1a 2a 3a.. ACTION

Puh vilken dag med fart och fläkt. Jag har inte varit hemma ngt på hela dagen förrän nu! Det hela började i fullständigt kaos.. Framförhållningen, hur var det med den? njaaa... not my best friend!

Jag inser att jag har en halvtimme (..jag repeterar, en halvtimme) på mig att åka in till stan, parkera bilen, betala, ta ut pengar och kuta till frissan.. Dvs jävligt tight om tid! ringer i småaktig panik till min hjälte (läs farmor) och ber om en tia! Jag hinnar knappt fråga innan hon säger "JAA, skynda dig upp.. jag springer ut nu" bildligt talat kommer hon springande och vinkande med två guldtior. ÄNGEL! kan inte tacka henne nog för alla gånger hon ställt upp.

Kör fort som Zlatan och åker till mitt sedvanliga hak för att parkera, inte en ledig plats så långt ögat nåt, Fuck! Gasar och styr till en annan parkering. Där fick jag en plats utan trubbel! lite tight men tiden strypte mig! Snubblar in på salongen som på ett bananskal, andfådd och blir klippt! :) hon tog 4-5cm känner mig väldigt korthårig men det är samtidigt så skönt! vi pratade om allt, hur skön tjej som helst. Brukar klippa mig hos hennes kompanjon men hon var ledig för dagen, mig hade det ingen betydelse. Vi var både skorpioner vilket vi diskuterade hett!

Jag hann, med nöd och näppe.. Och nu sitter jag här!
Nyklippt och glad


Kommentarer
Postat av: Fredrik

hur blev det... kan ju komentera då jag jobbar som frisör=)

Postat av: tilda

Åh, har du också klippt dig ? :D

2007-10-17 @ 20:54:59
URL: http://aouch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff02342ddf2b32dffea163d 2007-10-17 19:51:36 <![CDATA[1a 2a 3a.. ACTION]]> /2007/october/1a-2a-3a-action.html http://aouch.blogg.se
199128;4ff02342ddf2b32dffea163d 2007-10-17 20:54:59
-->