En underbar fredag

Åhhhhhh.. vilken mysig kväll och ännu är den inte slut! jag njuter alla timmar alla sekunder. Vi har varit och ätit jättegod middag på Jop's med N's föräldrar ikväll somsagt. Jag och N åt plankstek medans de åt något kött med potatisgratäng. Otroligt gott! ..och trevligt, jag älskar hans föräldrar, vi kommer så bra överrens..

Efter middagen gick vi till Videoteket och köpte över 1kg godis och hyrde två filmer på kupongen som jag fick av Emsi idag på jobbet, tack gumman.. Snicksnacka lite med Emmas pappa och jag bad honom hälsa till födelsedagsbarnet så jag hoppas att hälsning blir väl framförd ;) Efter det sa han sa att vi hade gjort ett bra val gällande filmerna. Den vi ska se nu ikväll heter Freedom Writers med snyggingen i Grey's anatomy och Hilary Swank. Popcornen är snart klara, nu är det bara jag som fattas i soffan

kvällen är ung, här ska levas..

 

Kommentarer
Postat av: Emma

haha jag såg ju också den ikväll :P

2007-10-13 @ 00:11:58
Postat av: Kim

svar: du hann visst kommentera mig före :) den var jättebra tyckte jag..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff0233eddf2b32dffea15cd 2007-10-13 00:11:58 <![CDATA[En underbar fredag]]> /2007/october/en-underbar-fredag.html http://girlylicious.blogg.se
199128;4ff0233eddf2b32dffea15cd 2007-10-13 09:28:06
-->