Favorit tårta?!

Nästan alla tyckte att Garcelle bar upp klänningen bäst i mitt förr förra inlägg men jag tyckte faktiskt Lisa. jaja, smaken är som baken! Och tur är det väl att man inte tycker lika om allt för det hade ju varit helt galet tråkigt..


Nu har vi varit hemma hos N's föräldrar och ätit prinsesstårta, min favvo.
Vilken är din favorit tårta? Jag har även varit hem till mamma och pappa och rensat kylskåpet.. Lyckades skramla på mig en oöppnad ost, oöppnat smörpaket, färska tekekakor, räkor etc.. Så nu har vi massa gott i kylen här hemma! mummmmmms.. Allt skulle bara legat hemma hos dom o bli gammalt om inte jag, som en goda dotter jag är, offrat mig att äta upp allt, tss ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det var prinsesstårta när jag var mindre men nu är jag en sucker för mäktiga chokladtårtor ^^ yummie =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff02358ddf2b32dffea1785 2007-10-31 22:29:33 -->