Fu*king monday morning

Finns det något mer ångestframkallande än just måndag morgon? Spelar ingen roll vad man ska göra, Ingenting spelar just någon roll. Måndag morgon är alltid segast! ..jag hoppas att jag frammåt lunch är med på noterna igen. Det är åtminstone leverans idag, FUN!

..Men just i dagens nu, denna ynka sekund, känns det totalt omänskligt att vara vaken. Ändå är klockan 8.00 och vissa har börjat sin arbetsdag för kanske över 1h sedan. Det är sjukt vad upp och ner och omvänt allt blir!

Idag jobbar jag somsagt till 18 och efter det har jag och Elin planerat en liten peppande promenad någonstans på bortaplan. Har inte riktigt bestämt vart vi ska vandra, det blir inte i mina hood's, och inte i hennes heller för alla dessa skynklor och vrår kan vi utantill vid det här laget..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback