Idag är dagen före födelsedagen.. KALAS

Good Morning!!
Vi ställde klockan imorse annars hade jag omöjligt varit vaken nu! Jag ska snart dyka in i städskåpet och rota fram dammsugaren så vi kan ta oss en vals! Tråkigast av allt som heter städning tycker jag är att dammsuga, vad tycker ni? I alla fall så ska det göras, och det är snabbt så det är gjort! Efter det ska jag åka upp till mamma och pappa och garnera alla smörgåstårtor, det blir ett helt gäng eftersom vi inte riktigt vet hur många vi blir.

Jag har inte så överdrivet stor släkt men tro mig, dom är bra på att äta! hih.. Det känns verkligen som att det är min födelsedag IDAG och inte imorgon.. Imorgon jobbar jag igen, kortdag men ändå. Niklas å andra sidan jobbar exakt hela dagen och mer vet jag inte.. Så idag blir det kalas för fulla spätt! 20 bast, jag fattar ingenting! lite åldersnojja har jag allt.

..Och vad ska jag ha på mig idag?


Kommentarer
Postat av: Karin

halv tio:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff02351ddf2b32dffea1739 2007-10-28 09:33:28 -->