it's friday night

Tur att det finns saker och människor som kan rädda mig från vardagen! På väg från jobbet ringer mamma och frågar om jag och N vill komma hem och äta.. Att vi ville! vi åt jättegod mat som pappa hade gjort! Efter middagen hade mamma gjort efterrätt vilket inte är vanligt i vårt hushåll, det händer i stort sett endast när vi har främmande. det var tydligen ett stort moment att vi kom förbi :)

Vi såg idol och pappa läste högt från Magnus Ugglas blogg (jag & pappa är förmodligen två av hans största fans) pappa skulle ha träffat vår lasbilsgubbe som kommer me våra leveranser till jobbet. Dom har ett och annat gemensamt! inget utseendemässigt eftersom en är typ flintis och den andra har affro men rösterna, och språket.. Ja där klingar de i samma ton.

Nu ska vi se en film här tydligen, Next. Vi har laddat upp med jordnötsringar och cola light! imorgon blir det supa av som bara fan. jag har höga förväningar på kvällen så jag hoppas att den blir sjukt kul helt enkelt. Groggvirket är införskappat och humöret ligger o peppar i bakfickan..

Nedräkningen till Emmas födelse har börjat NU! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback