Kebabo

Jag har ju helt galet bra läsare alltså. Jag hade hela 23 kommentarer med tips inför Halloween TACK! Dagen på jobbet har rusat iväg eftersom jag hade sovmorgon och slutade i rätt god tid. Efter jobbet hade jag bestämt träff med N och mina päron som fick  hjälpa mig att konka hem grejer..

Eftersom vi får köpa all rekvisita som finns i Zara's skyltfönster hade jag lyckats vinna lottningen och därmed blivit en bar och ett högt cafebord rikare.. De är skitsnyggt!! Det är liksom i vitt lack! Dessvärre har jag ingenstans att ha det just nu. Planlösningen i lägenheten tillåter det inte helt enkelt så det får ligga nere i förrådet tills jag får nytta av det eller flyttar.. Ångrar inte köpet en sekund i alla fall!

Efter allt slit och släp åkte vi ner till Pizzerian och blev bjudna på mat. Jag åt en stor kebabrulle, svingott, är just nu dö mätt! hih..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback