lalalalaaa life..

Jag pratar för mycket om min pojkvän men när han är helt fantastisk vill jag bara skryta mer.. och mer.. och meeeer!! innan jag i all hast sprang till bilen imorse bad jag N att städa upp lite smått i sovrummet där JAG slängt kläder överallt (!!!!!!!!) ingen överdrift. och vad händer när jag kommer hem? jag trodde VERKLIGEN att jag hade gått in i fel lägenhet..

All gammal post, gammal reklam, alla kläder som var en enda röra i sovrummet, disken.. you name it! allt var puts väck. kan man ha det bättre än jag har det? knappast.. sambolivet har hittills varit lätt som en plätt! jag hoppas att vi fortsätter att hålla ordning och vara gulliga med varandra. på anslagstavlan som sitter uppe i köket har vi planerat mat för veckan.. det ser så husligt ut här!

jag lagade middag när jag kom hem, köttbullar och makaroner.. vi åt tillsammans och hade lite mysigt, sen åkte N iväg en sväng till grabbarna så nu sitter jag här och bara njuter av lugnet och framförallt min (ursäkta, VÅR!) nystädade lägenhet.. det är ju helt underbart att ha en egen hemma-man (motsvarigheten till hemmafru) men allt gott varar inte för evigt för den 18:e börjar han sitt nya jobb! ..jag är så glad för din skull..

lucky

lucky me!

Kommentarer
Postat av: ronja

Va söta ni är! :D

Postat av: Kim

Ronja: Tack! hihi..

2007-10-02 @ 11:59:04
URL: http://girlylicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff02336ddf2b32dffea1543 2007-10-02 11:25:34 <![CDATA[lalalalaaa life..]]> /2007/october/lalalalaaa-life.html http://girlylicious.blogg.se
199128;4ff02336ddf2b32dffea1543 2007-10-02 11:59:04
-->