Läsar explosion

Min kära pojkvän, sambo och älskling är spyless på allt mitt bloggande.. men det är ju så kuuuuuul. framförallt när min läsar-krets ökat med makalösa 340 läsare (..på pricken denna timme) snacka om KICK! jag ska fortsätta att underhålla er alla så gott jag bara kan.. hih

Jag och N har börjat spåna lite smått i våra kommande födelsedagsfester. vi funderar på att kanske slå ihop det hela och ha 40års fest, hih.. isf ska vi hyra en relaxavdelning o ha party där. skulle vara sjukt roligt! även skönt att slippa städa lägenheten dagen efter.. somsagt, vi spånar vidare ;)

Om 5min börjar Cold Case, då har jag lovat lilltussen här min fulla uppmärksamhet. vi ska krypa ner under filten och njuta av de sista timmarna av min ledighet för imorgon nalkas jobb igen. undra sa flundra när man kommer hem imorgon. vi ska nämligen ha personalmöte 19.30 så det kan bli sent.

image263

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback