Lördag, vare sig man vill eller inte

Godmorgon! Idag står det Lördag den 20 oktober i almenackan!

GRATTIS KAMILLA 27ÅR IDAG!
Jag hoppas att du får en helt fantastisk födelsedag! Hur ska ni andra fira att det än en gång är lördag? Själv ska jag jobba och gnola både idag och imorgon. En gammal arbetskamrat var in igår och berätta om hans nya jobb och drömtider. Han får flexa så igår, eftersom det var fredag, spatserade han hem redan klockan 16.30 det är vad jag kallar lyx.

Undra om det är kallt idag? Jag har inte hunnit kika ut genom fönstret! Jag har iaf vinterdäck på bilen nu, så nu åker jag tryggt och jag är redo för snö! Jag var förbi med en blomma till carros mamma och sambo i torsdags med ett kort med orden "Tack för att ni har gjort det möjligt för mig att åka säkert i vinter! Kram Kim." Dom har varit så gulliga och hjälpt mig att skaffa fram däck till ett bra pris så det var dom verkligen värd.

image288
Candy, Anyone?

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Tack Kimpi! Du är så go´ som man kan bli! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff02343ddf2b32dffea166f 2007-10-20 10:01:28 -->