Måndag morgon

Måndagmorgon, vad tycker vi om det? Ordet talar lixom för sig själv för hur många är det egentligen som hoppar självmant och sjungande ur sängen på självaste MÅNDAG MORGON? jag hör inte till den skaran av världens befolkning kan jag ju medge. jag är den som helst skulle behöva en lyftkran för att resa mig..

Me se här, här sitter jag nu livs levande, utan lyftkran :) en stor bedrift. dagens termometer visar 5.8 grader. det är rätt Ok fast det ser lite blött och slibbigt ut. ingen is på vindrutan iaf, och det är huvudsaken.

Jag ska förbereda dagens matlåda nu. undra vad jag ska äta, hmm..

Kommentarer
Postat av: emelieu

måndags mornar
gillar vi inte, fast idag var det iofs gansksa lätt att komma upp efter som jag har sovmorgon :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
gillar vi inte, fast idag var det iofs gansksa lätt att komma upp efter som jag har sovmorgon :D]]> 199128;4ff02341ddf2b32dffea1607 2007-10-15 08:55:55 -->