Pengalös

Hur har eran dag varit? Har läst att många av er har gått på Höstlov. Tänk om man fick göra det, vilken dröm! Själv har man knegat hela dagen..

Imorse när jag var på väg till jobbet gick jag förbi bankomaten för att ta ut matpengar till lunchen ochgöra ett kontoutdrag för att beskåda hur mycket det klirrat i kassan såhär efter lön.. och till min stora förfäran står det: Saldo efter uttag 322kr WHAT!!!!!!!!! Panik. Ringer till pappa som får logga in på min internetbank och nej, min lön har inte förts in på mitt konto! piss. Den första frågan jag får när jag kommer till jobbet är: Har din lön kommit in? Så där stog vi i fikarummet, fattiga hela bunten.. ingen hade fått sin lön! När vi kom ner i butiken hade vi dessutom fått ett fax där dom bad om ursäkt för detta och att det skulle åtgärdas under dagen. Jag ska surfa in på min internetbakn nu på studs och kolla läget..

Säkrast så..

Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: Jaa, det är verkligen jätteskönt med lov. Jag ska åka till Cypern så det ska bli extra skönt!

Postat av: Carolina

gud va irriterande!

2007-10-25 @ 21:54:29
URL: http://caroliinah.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff0234addf2b32dffea16e7 2007-10-25 21:17:18 <![CDATA[Pengalös]]> /2007/october/pengalos.html http://caroliinah.blogg,se
199128;4ff0234addf2b32dffea16e7 2007-10-25 21:54:29
-->