all about me

Snattad lista från Elin ;)

Mitt namn: Kim Fanny Fridberg
Mitt födelsedatum: 29 Oktober 1987
Mitt stjärntecken: Skorpion
Min ögonfärg: Grön/Blå
Min naturliga hårfärg: Jadu..
Min nuvarande hårfärg: Blondie
Min familj: Mamma, Pappa, Kissekatten Bamse och Pojkvännen Niklas
Min favoritårstid: Sommar
Min favoritfärg: Svart och Rött.
Min favoritdryck: CocaCola Light, färskpressad apelsinjucie, goda drinkar ;)
Min bästa låt just nu: Molly Sandén och Ola - Du är musiken i mig big time!!!
Min bästa vana: Att jag för det allra mest är glad och positiv.
Min bästa present: Min senaste och allra bästapresent är min rosa Ipod shuffle! Tack
Min humor med ett ord: Lättroad
Min favorit maträtt: Mat är min grej mumm-mumms.. Men Lasagne och Mcdonalds är något jag inte vill vara utan. har fått en nojja på fetaostsallad också..
Mitt favoritgodis: Choklad alla gånger!
Mitt bästa ämne i skolan: "För vi har tagit studeeenteeeeeeeen, fyfan va vi är bra!"
Min musiksmak: Allätare
Mina smycken: Två ringar, en på vardera hand. en från Niklas och en nyinköpt. Klocka ibland och olika halsband beroende på stil och humör!
Min favorittidning: Skvallerblaskor
Min favoritkanal på TV: Jag ser allra mest på 3:an och 5:an "ovanligt"
Min startsida på Internet: Google.se

Härmed utmanar jag SOFFE, SÄNDY, CARVAN och EMMA att göra denna simpla lista. se det som tidsfördriv ;)

kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback