badrumsrenovering för amatörer

Idag när vi kom hem satte vi igång med en gång att göra om i mitt badrum. Det är det enda i lägenheten som vi inte har renoverat, men jag har alltid varit sugen på att göra något åt det. något som inte tar för lång tid och är för svårt så när jag läste Sändys blogg för ett tag sen var saken biff. och simsalabim!

badrum före 
Före
bardum efter
Efter

Dom fula blommorna i badrummet är putsväck och är istället nu mer guldklädda. det är faktiskt riktigt fräsigt även fast bilden inte är så rättvis! det är betydligt roligare än tidigare. jag var inget fan av blommorna direkt! :) nu har jag, på nolltid fått ett nytt badrum känns det som. köket nästa?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhh vad fint det blev :)

2007-09-03 @ 23:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff0232eddf2b32dffea143d 2007-09-03 23:09:09 -->